10/27/2015

109.


IMG_3825 IMG_3763
IMG_3797IMG_3831
IMG_3759
IMG_3842
M: Minä ja Rous saatiin yksi perjantai tehtäväksemme tehdä täsmäisku Järvenpään filkkariin(tietysti sen takia, koska rakkaassa kotikylässämme ei ole enää filkkaria). Mukaan lähti labyrintti(dylanlovelove) ja liikaa irttareita. Kuvissa ylpeilevät minun juuri ostama uusi vanssin pipo(ah, rakkaus) ja Kreikasta ostettu maailman pehmein kauluspaita. En tiedä onko sitä tullut selville täällä blogin puolella, että olen aikamoinen kauluspaitojen rakastaja. Vaatekaapissa tällä hetkellä yli kaksikymmentä kauluspaitaa ja musta tuntuu, että ostamiselle ei näy loppua. Nyt kun tälle vaatelinjalle päästiin niin ostin viime sunnuntaina minun ihan ekat leviksen farkut. Heti kun ne jalkaani sain tajusin minkä takia tätä kyseistä merkkiä ylistetään niin paljon. Carlingsin -25% kaikista farkuista kevensi hurjasti loppusummaa, joten en vain voinut vastustaa kiusausta. Viime viikonlopun perjantain majailin rakkaan Roosan luona. Käytiin Lumenen tehtaanmyymälässä(suosittelen, superhalpaa) ja leffassa. Mulla on nyt koulusta etäviikko käynnissä, joten oon saanut laiskotella ihan luvan kanssa. Huomenna kuitenkin laiskottelu loppuu ja anatomia kutsuu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti