12/24/2013

14.

 photo joulu049_zps8014d8ad.jpg  photo joulu087_zps977247ec.jpg  photo joulu062_zps30f0a954.jpg  photo joulu037_zps81bdd066.jpg  photo joulu019_zps394af43d.jpg  photo 2013-12-23joulu_zpsd76e29fe.jpg  photo joulu007_zpse9bf2a36.jpg  photo joulu044_zps5e32f184.jpg

M: En voi vaan uskoa tätä. Huomenna on jouluaatto(itseasiassa tänään) ja hyvinkin selvästi se pakkasherra ei aijo tuoda minulle lunta. Kello on 00.46 ja istun älyttömän pienen miniläppärini kanssa sängylläni. Tänään olen paketoinut aivan liikaa lahjoja ja kuluttanut paketoimisen ohella päivääni siivoamalla(liikaa) ja nauramalla meidän perheen pojille(ketqu&opa). Uusi perheenjäsenemme teki tänään hyvin hupaisia asioita ja itse voitte päätellä olikohan se hupaisaa vai ei niin hupaisaa(jos koiranpennusta puhutaan..). 

Olen ollut jouluostoksilla, tehnyt joulukortteja, paistanut pipareita ja joulutorttuja, hävinnyt piparkakkutalon suurelle sitkeydelle ja paljon muuta jouluun liittyvää mussutusta. Tämä suuri joulumielen luomisen prosessi on valitettavasti epäonnistunut täydellisesti. Blogin toinen osapuoli on tällä hetkellä Lapissa nauttimassa ihanasta talvisesta säästä ja minä suuri joulunrakastaja saan varmaankin vain risuja tänä vuonna eikä luntakaan ole edes yhtä pientä kasaa. Tänään ajattelin, että olisin aivan toivottoman onnellinen jos huomenna sataisi edes 10 sekunttia lunta. Mutta voi minä Eteläntyttö olen vain aivan liian uppoutunut toiveajatteluun. Vaikka tunnenkin joulun olevan aivan pilalla, tämä taitaa olla ehkä vähän ylireagoimista, koska olen 100prosenttisen varma siitä, että huomenna hymyilyttää kumminkin. Hyvää joulua.

1 kommentti: